panke

panke

panke

panke

کلاهبرداری 10 میلیاردی تومانی فقط با ارسال پیامک‌

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای دو تهران با تنظیم شکایتی عنوان داشت: چند وقت پیش پیامکی به دستم رسید مبنی بر فروش اقساطی خودروهای مدل بالا، من هم با این پیامک وسوسه شدم و تصمیم گرفتم که یک خودروی مدل بالا به صورت اقساطی بخرم.

شاکی ادامه داد:با این تصمیم به آدرس اعلام شده در پیامک رفتم. شرکت بزرگی بود و افراد زیادی برای خرید به آن شرکت مراجعه کرده بودند. برای همین مطمئن شدم و پیش قسط یک خودروی مدل بالا را پرداخت کردم.

وی افزود: قرار شد چند روز بعد خودرو را تحویل بگیرم. ولی وقتی چند روز تبدیل به چند ماه شد و هربار مدیر شرکت یک بهانه‌ای آورد، متوجه کلاهبرداری شدم و تصمیم به شکایت گرفتم.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تجسس‌ها در این خصوص آغاز شد.

در ادامه تجسس‌ها ماموران متوجه شدند که این شرکت کاغذی با ارسال پیامک‌های دروغین از بیش از ۱۰۰ نفر کلاهبرداری کرده‌ و میلیارد‌ها تومان پول به جیب زده‌اند.

با این اطلاعات و اظهارات شکات، مدیر این شرکت خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در حالی به این کلاهبرداری بزرگ اعتراف کرد که هنوز تحقیقات پلیس در خصوص زوایای پنهانی این پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران


منبع : ahleiran.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.