panke

panke

panke

panke

حق انتخاب : «سی نا» را بهتر بشناسیم

دنیای اقتصاد - فیات یکی از برندهای معروف و جهانی صنعت خودرو ایتالیا چندی است که به واسطه یکی از محصولات خود میهمان کشور شده‌، به رسم میهمان‌نوازی امروز ستون حق انتخاب را به معرفی «سی‌ نا» محصول این شرکت...

دنیای اقتصاد - فیات یکی از برندهای معروف و جهانی صنعت خودرو ایتالیا چندی است که به واسطه یکی از محصولات خود میهمان کشور شده‌، به رسم میهمان‌نوازی امروز ستون حق انتخاب را به معرفی «سی‌ نا» محصول این شرکت که به تازگی مونتاژ آن در شرکت بنیان توسعه خودرو آغاز شده، اختصاص داده‌ایم.

سی نا با سه موتور 1200، 1400و 1600 سی سی در کشور مونتاژ می‌شود که امروز به معرفی مدل 1600 سی سی این خودرو خواهیم پرداخت. مدل 1600 و 1400 سی سی این خودرو به گیربکس پنج دنده دستی و اتومات مجهز است.
همچنین مدل 1600 این خودرو توانایی تولید 103 اسب بخار قدرت را دارد. هرچند در کاتالوگ این خودرو حداکثر سرعت این خودرو ذکر نشده، اما با توجه به قدرت این خودرو می‌توان گفت این خودرو به شما این فرصت را می‌دهد تا سرعت 190 تا 200 کیلومتر در ساعت را تجربه کنید.
اما از لحاظ میزان مصرف سوخت بر اساس مشخصات اعلام شده در کاتالوگ این خودرو قرار است این خودرو به صورت دوگانه سوز تولید شود که در این حالت بنزین این خودرو، مصرفی در حدود2/6 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد داشت. سی‌نا توانایی اخذ استاندارد یورو 4 را نیز دارد که این امر موجب شده تا مصرف بنزین آن در سطح مناسب قرار گیرد.
از سوی دیگر سی نا به تجهیزات ایمنی ترمز ضد قفل ABS)S) و کیسه هوا (ایربگ) مجهز است که این امر موجب می‌شود تا این خودرو در رده خودروهای ایمن قرار گیرد؛ همچنین این خودرو به سیستم خودکار قطع سوخت هنگام تصادف نیز مجهز است.
سی‌نا قرار است طبق وعده مسوولان شرکت بنیان‌توسعه با نرخی بین 5/16 تا 17میلیون تومان در بازار عرضه شود.


منبع : ahleiran.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.