panke

panke

panke

panke

جوکهای جدید و خفن خنده دار

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

یه رفیق دارم تو کافی شاپ کار میکنه,میگفت قهوه مونده هارو داغ میکنیم میدیم

این پسر 16 17 ساله هاکه بادوست دخترشون میان اینجا میخورن کیف میکنن!!!

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

بیاید امسال برای عید خرید نکنیم…

بزارید پولتون تو بانک باشه؛ شاید یه بیچاره ای احتیاج به یک اختلاس داشته باشه!!

زن و بچه هاشون اون سر دنیا منتظرن‎(:‎

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

غیرتیه توو بازیه کلش اف کلنس آرچراشو واسه
اتک انتخاب نمیکرده گفته زن باس توو خونه بشینه!!!!

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

مو هایش سپید گشت
کودکی که دفترخاطراتم را میخواند…

چون با سر کردمش تو گونی آرد که بفهمه
دفتر خاطراتشخصیه ……کاملا شخصی

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

طآموزش دفاع شخصى :
در مبازره اولین ضربه رو باید جورى بزنین که طرف هفت جدشو بتونه ببینه !¿
ولى اگه طرف چشمش ضعیف بود و نتونست ببینه دومین ضربه رو جورى بزنین که چشو چال یارو با همدیگه دربیاد ? ؟
حالا اگه این ضربه هم کارى نبود در مرحله سوم فورا هفت تیرو بزارین توجیبتون و مثل فشنگ دربرین ….. ●︿●

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

کلاه قرمزی:آقای مرجی من عیدو خعلییییی دوست دارم
مجری:چرا؟
کلاه قرمزی:چون وقتی خونمون مهمون میاد بعد ما یه کار اشتباه می کنیم مامانمون میگه وایسا مهمونا برن اونوخت من می دونم

و تو بعد مهمونا رفتن تا خواست مارو تنبیه بکنه یه مهمونه دیگه میاد

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

دوربین مخفی خارجی رو میبینی طرفو مثل سگ میترسونن بعد لت و پارش میکنن تا نیم ساعت سرکاره ‏
طرف
اخر سر بلند میشه میخنده و تموم
.
.
.
.
.
.
.
حالا اگه تو ایران باشه دعوا میشه دویست نفر وایمیستن تماشا میکنن

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

ینی حاظرم به جان جان کری قسم بخورم وزن کیسه سیمان سه برابر وزنیه ک روش نوشتن. فقط واس خاطر روحیه من کارگر روش نوشتن 50 کیلو.

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

امروز رفتم یه کیـسه خون دادم.
.
.
.
.
.
.
دو کیســـه خون بهم زدن تا به هوشـــ بیام

یارو گفـــت دیگه این ورا پیدات نشه عوضی^_^

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

توجه کردیدتوخارج چقدبرنامه تفریحی میسازن ومردمو سرکارمیزارن بعدش کلی خودشون وبیننده هارو شادمیکنن…….

حالاتوکشورخودمون سه چار نفرمیخواستن همچین کاری بکنن سه تاشون هنوزازبیمارستان مرخص نشدن

اون خدابیامرز اخری هم دیروزچهلمش بود….اخه چرامااینقدرادمای بی اعصابی هستیم….

بابابیایید باطبیعت اشتی کنیم><

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

عاقا من پست گذاشتن رو مثل یک پنالتی میبینم که اگر تأئید بشه یک گل به اقا یا خانم تأئید کننده میزنم و هر پست که تأئید نشه یک گل میخورم
فعلا که 8-2به نفع تأئید کننده است
اصلا الان غباد و بچه های افسانه خورشید و ماه رو میارم تو زمین
..
..
..
..
وقتی به کنکوری ها فشار میآرن نتیجه اش میشه این

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

اس ام اس های جدید ایرانسل همین الان فرستاد دقیقا بعد شام :-|
اس داده که به غذایی که خوردی نمره بده :-|
نه اخه این از کجا میدونه من شام خوردم:-/
اخه شماها بگین نون سنگ و املت هم شد شام :-)
اقا پولدار نیستم هااا نون سنگک رو نصف پولش قرض نصفشم بازم قرض :-)) اون تخم مرغم یکی دید اوضاعم خرابه

همینجوری صلواتی بهم داد والله گوجه هم داشتیم از این پوسیده ها :-)))))
ایرانسل جون عمت ولم کن :-))))

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

رفتم دندون پزشکی به دکتره می گم :
آقای دکتر این دندون عقلم کج در اومد ه اومدم حسابشو برسی!
دکتره می گه : یعنی می گی بکشمش ؟
پ ن پ گفتم شما تحصیل کرده ای یکم نصیحتش کنی بلکم از خر شیطون بیاد پایین به راه راست هدایت شه ***

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

یه برنامه اندروید دانلود کردم مال میزان مصرف آب در طول شبانه روزه.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه از صبح تا حالا ما رو بسته به آب میگه آب بدنت کمه !!!!
:|
.
.
.
اوه اوه تو دلم قیلی ویلی میره…..فک کنم ماهی هایی که دیشب خوردم زنده شدن!

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

جوکهای جدید و خفن خنده دار

از طرف می پرسن اگه از یه طرف یه گاو وحشی و از طرف دیگه مادر زنت بهت حمله کنه چیکار میکنی؟
میگه می دوم میپرم بغل گاوه

جوکهای جدید و خفن خنده دار,جوک خفن

همچنین ببینید

منبع : 4jok.com


منبع : ahleiran.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.